joi, 18 iunie 2009

Mai facem una?

Hmm...La ora la care scriu postul asta ma scutur de colbul pioseniei si incerc sa-mi beau cafeaua linistit sub un castan.
Sarmanul copac!Student fiind , frecventam terasa aia umila cu castan in mijloc , ne varsam ofurile in halbele imbacsite si in paharele de tequila.Ce ofuri ne incercau pe vremea aia?Aveam de facut cea mai grea alegere:sa mergem la curs sau sa bagam un strand?Era martor la toate discutiile despre purtatoarele de fusta...In final cred ca stie mai multe despre ele decat Dr.Andrei.
Vremea a trecut , strandurile s-au transformat in piscine , ale caror parcari sunt ticsite de masini de ghertzoi , iar dudui ieftine sunt chinuite de gravitatie suspendate pe tocuri de 10.
E in imediata apropiere ...castanul se inclina linistit,eu privesc nostalgic peste strada , peste linia de tramvai , peste un munte de lazi de langa buticul din vecinatatea mea.
Gata, mi-am dat si examenul de licenta dupa 7 ani de spalaceala!Sunt un absolvit , un diplomat , un om matur cu responsabilitati , de la care toata lumea are asteptari.Si eu am...insa eu tanjesc dupa liniste...acea liniste de care va vorbeam acum ceva vreme.
De dragul vremurilor m-as mai inhama la una mica,dar nu cred ca ar mai avea acelasi farmec , mai ales ca strandurile nu mai sunt stranduri iar lazile rosii si verzi de la butic se asorteaza cu tocuri de 10 , masini albe si figuri "prietenoase".
N-am sa spun cu ce nota am absolvit , doar ca sa evit prilej de invidie! Ha , ce gluma de autobaza!
Sunt mai linistit, acum ca ma uit la castan din perspectiva unui om cu studii superioare.Il vad mai...diplomat.
Ziua buna!Toata stima!

Un comentariu:

  1. Felicitari (!!!!!!), domnisorului diplomat :))
    ***
    *
    "Caracterul nu se poate dezvolta in liniste si pace" H.K

    RăspundețiȘtergere