joi, 2 aprilie 2009

"Foyer" de nu te vezi

Onorez o invitatie a unor parteneri ai firmei care face obiectul prezentarii catorva inovatii de tehnologie; ma rog,conteaza mai putin asta.
In brosura ce mi-a fost data se specifica locatia , ora si conditiile primirii invitatilor.
Cu litere de o schioapa in subsolul brosurii : "La sfarsitul prezentarii avem placerea de a va invita in foyer-ul hotelului sa gustati din Bufetul Suedez dedicat dvs!"
Nu ma asteptam la "cine-stie-ce" eveniment insa am fost placut surprins de profesionalismul si ospitalitatea organizatorului.Fiind vorba de tehnica insa,ma asteptam sa gasesc printre invitati,oameni care au oarece stima vis a vis de progres si civilizatie si nu in ultimul rand oameni care au o educatie trecuta de cei 12 ani de scoala in afara celor 7 ani de langa muma!
Englezi , romani , nemti...
Englezii...atenti,sobrii , curati ,vorbind in soapta
Romanii...3 septagenari,5 pitzipoance imbracate intr-un fel in care ti se sterpezeau dintii privindu-le,carora le sunau telefoanele in intervale de timp precise ; 2 distinsi domni care explorau atent cu degetul aratator narile largi...si eu
Nemtii...atenti ,sobrii , curati.
Cu 10 minute inainte ca oamenii sa termine materialul ce-l aveau de prezentat : "Rodico , eu ma duc sa caut foaierul fata!"
"Stai ca merg si eu"
"Auziti mai fata , dar unde-l gasim ca imi este foame de mor."
Distinsii domni exploratori au urmat distinsele dudui pe usa ce se deschidea larg.
In sala septagenarii faceau eforturi sa-si tina ochii deschisi.A durat putin pana cand acestia au iesit zgomotos din randul lor.
Eu raman langa un englez care isi nota atent schita unui circuit electric protejat de supratensiunea trasnetelor.
Se incheie pleiada de detalii si argumente.Se multumeste,se aplauda , se intreaba daca sunt intrebari.
Una din prezentele feminine amintite : "Auziti...ce-i ala FOAIOR?"
Englezii se ridica , eu ma ridic , nemtii se ridica.Ies ordonat din sala direct in FOAIOR.
Abia daca mai putea distinge ceva din cele ce fusesera aperitive si salate facute in stilul "Grand Hotel Marriot"
Distinsii si distinsele isi sugeau discret maselele...
Vivat la tehnologia!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu