vineri, 20 martie 2009

Vrajitorul

Ai lovit odata , ai lovit de doua ori , ai lovit de trei ori , ai pus puncte de suspensie , ai spus "asta e" , ai lovit de unsprezece ori , ai spus "noapte buna".Te-as intreba draga Marti...Oare cat timp se va fi scurs de la momentul in care nu ai stiut ce sa faci cu un Sambata cald si plin de liliac pana la a-mi asterne poetic toate frustrarile cumulate si impachetate cu atata grija spre a-mi fi servite violent in plex?N-am sa-ti permit draga Marti sa-ti tii socoteala in degetele fine...te-ai balbai daca n-ai face-o , si ai aluneca cu privirea spre obiectele inghetate din jur , incercand sa faci analogii.Nu draga Marti...ti-am aratat eu palmele aspre , mi-ai numarat in ele greselile , lacrimi , zambete , si abjecte renuntari.Dar mi-ai vazut vreodata ,draga Marti , bucuria de a te vedea chiar daca dintii imi erau inclestati si ochii tulburi?Ai vazut mai departe de cele 3 ceasuri care-ti fac profilul negru si rece?Mi-ai ascultat vreodata rogamintile sau cuvintele pana la capat , incercand macar sa intelegi ce am silabisit amar de vreme?Ai spune ca ca ai facut alte lucruri , mult mai importante , pe care eu nu le bag in seama.Mi-ai raspunde sacadat si si acid,ai face un contrast perfect intre privirea aparent calda si cinismul cuvintelor.Ai spune ca nu sunt in stare sa inteleg o ratiune pura.Te-as intreba din nou!Te-ai gandit ca daca mi-ai raspunde la intrebarile de mai sus ai intelege ca alergam de nebuni catre un Duminica cu zambet cald si iz de tei?L-ar fi urmat Joi...plin de papadie si salcam?
Mi-ai pus jobenul de Vrajitor Negru draga Marti...ai intors spatele si ti-ai vazut de ploile tale pline de zambete de copil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu