vineri, 20 martie 2009

Delete

Incercam sa inteleg deunazi de ce lovesti in oamenii care iti sunt dragi,de ce calculatorul e plin de virusi,de ce vara intarzie sa vina,de ce imi plac florile , de ce imi scartaie pedala de ambreiaj , de ce nu sunt in stare sa-mi pierd dispretul fata de pisalogi(in fond ei ar trebui chinuiti in gropi pline de sobolani si hraniti cu toate obsesiile si frustrarile lor) , de ce nu mi-am vazut bunicii de ceva vreme...
Rasfoiam un ziar : nu gasesc nimic care sa se apropie macar de cel mai mic interes al unui om normal.Da,am pretentia de a fi un om normal.Mi-am croit drum printre scrierile unor cunoscuti sau oameni despre care nu stiu nimic : www. .com/ro.Gasesc extraordinara experienta de a citi in postarile lor aspecte ale timpului pe care il impartasim deopotriva , fiind mult mai productiva experienta cititului in masura in care nu cauti sa te documentezi cu ceva anume.Vreau sa le transmit scriitorilor de ocazie ca sunt profund impresionat de abordarea lor si ma declar un profan al gandurilor lor asternute fara menaje ,fara temeri si fara noima.Succes fratilor!
Am renuntat la a intelege de ce se intampla ca imi scartaie ambreiajul , de ce calculatorul e plin de virusi , vara o voi astepta , pisalogii ii voi f.... e in orgolii ori de cate ori am ocazia , iar pe bunici ma duc sa-i vad maine.Da!Si imi permit sa nu las nicio logica in ideile postate aici.
Exilati mitocanii!!Toata stima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu